دختر منم چند روز هیچی نمیخوره فقط میوه
انگاری تو این سن طبیعیه خیلیارو دیدم میگن بچهاشون کم اشتها شدن پسر منم خیلی کم اشتها شده هیچی نمیخوره
دختر منم نمیخوره
فقط چیزایی که خوب میخوره ماست و میوه ست
فرنی و سرلاک و حریره و پوره سبزیجات هم چند قاشق نصفه نیمه میخوره
سرلاک هم نمیخوره؟
خیلی مقویه تپل هم میکنه
بی اشتهایی برای دندون هست فکر کنم چرا محصولات ماجان کاله رو براش نمیگیری امتحان کنی پسر من ک خیلی دوست داره تو گوگل سرچ کن بعد اکثر سوپرمارکتها دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.