۴ پاسخ

نه اصلا

من ۱۳۴۷بود تک بود

عدد بتا لزوما به خاطر دوقلویی بالا نیست نشونه رشد خوب جنین هست

دوستم با بتا ۵۰۰ سه قلو حامله بود

ن فک‌نکنم
من ۱۵۰۰۰هزار بودم تک

سوال های مرتبط

مامان 🥰زهرا🥰 مامان 🥰زهرا🥰 ۲ سالگی