بچه ی من بالای ۴کیلو بود سز کرد فوق العاده دکتر خوب و باتجربه بود دستشم خیلی سبکه
کدوم بیمارستانها میان؟؟؟
من چون بچه دوم بود اجباری بودم
ولی شنیدم اختیاری هم قبول میکنه
کلا زیرمیزی هم نمیگیره
خیلی دستش سبک بود
تو بیمارستان گفتم نیاز به مسکن ندارم
درحالیکه زایمان اولم از درد به خودم می پیچیدم
اره قبول میکنه اختیاری
من دی ماه زایمان داشتم باهاش
شرایط خاصی هم نداره یه نامه فوبیا روانپزشک میبری بدون زیرمیزی حتی سزارین میشی
دستش هم سبک و عالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.