۹ پاسخ

پنکیک درست میکنم

نیمرو

من باسیب زمینی اب پز و کره و دارچین میدم گاهی هم با خرما و موز و شیر میکس میکنم

اشکنه ک تخم مرغ رو داخلش میشکنم
ولی میخوام بدم فقط زردشو میدم
و املت
سیب زمینی آب پز و تخم مرغ آبپز هم درست میکنم

زرده تخم مرغ آب‌پز بهمراه کره و کمی آب ولرم و اندکی نمک..

تو فرنیش میریزم
آرد برنج و شیر و تخم بلدرچین و سرمام آی بانو

کوکو...

املت دوست داره فقط

زردشو با خرما قاطی میکنم

سوال های مرتبط

مامان مهرادی🫀☘️ مامان مهرادی🫀☘️ ۱۷ ماهگی