چرا نمیخابه😩😩😩😩😩

تصویر
۷ پاسخ

من از شیش به بعد نمیزارم چرت بزنه دوازده بیهوش میشه

ای ننه حالشو میخرم😍😍😍

اووخوددا

اخ منم ب همین درددچارم پریودی ازیطرف دندون هاش ازیطرف 😭

بچه منم نمیخابهههه

ای جونم این‌خوابی نیس تو چشاش😍🤣دختر منم تا صب بیداره ب زور میخوابونم😭

اینقدر ببوسش تا بخوابه

سوال های مرتبط

مامان بهارجونم😘😘 مامان بهارجونم😘😘 ۱ سالگی
مامان نیاراوتودلیم مامان نیاراوتودلیم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان باوان مامان باوان ۱۳ ماهگی
مامان نیلماه مامان نیلماه ۱۲ ماهگی