۱ پاسخ

استراحت کن مسکن ساده بخور ببین بهتر شدی که هیچ بهتر نشدی و ادامه داشت دردش مخصوصا اگه با انقباض بود برو بیمارستان و اگه هم نمیخوای اذیتت کنن بزار دردات قشنگ زیاد شن بعد برو

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد مامان محمدجواد ۶ ماهگی