میتونی هم بری ان سی تی ک بفهمی دردات درادای زایمان حالا اگه هم دردای زایمانن عجله نکن چون بری اون اونجا دستکاری میکنن بهتره دردات و توخونه بکشی
نگاه گلم کمر نه
درد زایمان حس مدوفوع داشتن انقباضی ک حس میکنی نفس قطع میشه و برمیگرده
دردپریودی ک کمردرد و میپیچه به شکمت ک بیشتر روشکمت فشار میاد حسش سمت شکم بیشتر
بع دردات توجه کن اگه منظم پشت سر هم میگیره ول میکنه و عر دفعه شدیدتر از قبله و طولانی شد انقباضه ودرد زایمانه باید بری بیمارستان
برو دکترت ان س تی بگیره ازت یا سونو بنویسه سونو بده چون هفتت بالا هست
اگه فقط یه باره و قط شد نرو اما اگه طولانیه یا همش دردت میگیره برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.