۵ پاسخ

میتونی هم بری ان سی تی ک بفهمی دردات درادای زایمان حالا اگه هم دردای زایمانن عجله نکن چون بری اون اونجا دستکاری میکنن بهتره دردات و توخونه بکشی

نگاه گلم کمر نه
درد زایمان حس مدوفوع داشتن انقباضی ک حس میکنی نفس قطع میشه و برمیگرده

دردپریودی ک کمردرد و میپیچه به شکمت ک بیشتر روشکمت فشار میاد حسش سمت شکم بیشتر

بع دردات توجه کن اگه منظم پشت سر هم میگیره ول میکنه و عر دفعه شدیدتر از قبله و طولانی شد انقباضه و‌درد زایمانه باید بری بیمارستان

برو دکترت ان س تی بگیره ازت یا سونو بنویسه سونو بده چون هفتت بالا هست

اگه فقط یه باره و قط شد نرو اما اگه طولانیه یا همش دردت میگیره برو دکتر

سوال های مرتبط