میگن اگه از همون اول که گاز گرفت بینی بچه رو سریع بگیری ول میکنه و میفهمه نباید گاز بگیره😬
البته من جفت بچهام نه ماه به بعد در دندون در اوردن و قبل از دندون شیرخشکی شدن😶🌫️تجربه ای ندارم اینو از بقیه شنیدم😀
پسر منم کنده منو
منم دخترم دندون دراورده گازمیگیره
اصلا بخاطر اینکارش نمیخندم ک فک کنه کارخوبی انجام داده
و بینیشو فشارمیدم همون لحظه ک رهاکنه
هیچی تحمل کن چون میخواد دندون در بیاره از این به بعد فقط برنامه همینه
من هیچ واکنشی نشون نمیدن درحالی که طوری گاز میگیره قلبم درد میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.