اگه کیسه آب یه هفته زودتر از تاریخ زایمان پاره بشه بد نیست

۸ پاسخ

من سر دختراولم یکهفته زودتر نصف شب کیسه ابم پاره شد رفتم و زایمان کردم

کیسه اب پاره شه بچه هم میاد پشتش اگر بمونه باید سزارین شه دخترعمه من تو نزدیکی کیسه ابش سوراخ شد چیک چیک دو روز اب میومد سزارینش کردن تو ۳۴ هفته بچه دو کیلو بود الان یه ادم عادیع لباس سایز دو صفر میگرفت براش

این چ سوالی بود الان باید استرس کیسه ابم بکشیم🤕😅

مستقیم باید زایمان کنه اگه یه هفته زودترباشه تاریخ زایمان مشکلی پیش نمیاد مگه اینکه خیلی زودتر بشه اونوقت تودستگاه نگه میدارن

من ۳۴ هفته پاره شد زایمان کردم بچه رو گذاشتن تو دستگاه ده روزی

کیسه اب پاره بشه باید فورا برن بیمارستان و زایمان کنن از وقتی پاره میشه نهایت تا ۱۲ساعت اینا فک کنم فرصت داره زایمان کنه

کیسه پاره بشه دیگه زایمان می‌کنه طرف
مگر اینکه نشتی داشته باشه بشه نگه داشت

چطور بد نیست

سوال های مرتبط

مامان کاظم مامان کاظم هفته بیست‌وهفتم بارداری