عزیزم من اونت دارم روزی که خریدم گفت نیازی به عوض کردن نداره
اگه با مایع استریل بشوری تغییررنگ نمیده بوهم نمیگیره
اگه سر شیشه رو عوض کنی مثلا تعداد قطره هاش رو بخوای زیاد کنی یا مثلا کم کم که دندون در میاره سوراخش کنه
ولی خود شیشه نیاز به تعویض نداره
عمر مفیدشون میگن ۳ ماهه اس، من سه ماهی یکبار عوض میکنم
والا میگن هر وقت بو گرفت. من هر بار استریل میکنم دیگه بو نمیده. فقط سرشیشه جدید خریدم بعد ۳ ماه چون زرد شد سر شیشه ش
فکرکنم میگن ۶ماه
البته عامل اصلی تغییر رنگ شیشه و بوگرفتنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.