۷ پاسخ

خودمون نمی‌خریم
اما تو جمعی باشیم که بخورن مانعش نمیشم

بگم تاحالا نخورده نخورده دروغ گفتم، خورده
ما کلا خوراکی نمی خریم چه برای خودمون چه برای بچه
دیگه وقتی گاهیییی برای خودمون خوراکی بخریم از مال ما چندتا میخوره .

نه نمی‌دم بفیل درست میکنم

آره میخوره

نه نمیدم

آره وقتی دست بچه های آبجیم ببینه مانعش نمیشم چندتایی میخوره ولی خونه خودمون اصلا نمیخریم

اره میخوره خیلیم دوس داره ولی زیاد بهش نمیدم
البته خودم نمیخرم عموش میخره میاره اون موقع میخوره

سوال های مرتبط