۵ پاسخ

دختر من این هفته میبرم ازمایش

كلا وزن از ١٢ب بالاقد هم از ٩٠ب بالا جزو رنج نرمال هس

شما وزن بچت چنده ؟

پسر منم ۱۱ و ۸۰۰ و ایناس
منم آزمایش ندادم
مگه آزمایش میخواد ؟ من دکتر که بردم گفت وزنش خوبه آزمایش هم میخواستم براش بنویسه گفت ولش کن بچه رو خوبه دیگه برای چی میخوای اذیتش کنی

قد وزن بچتون چنده

سوال های مرتبط

مامان ارسلان وتودلی مامان ارسلان وتودلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان خوشمزه و تودلی 🍓 مامان خوشمزه و تودلی 🍓 ۳ سالگی