خانومهای که دفع پروتئین داشتین چیکار کردین؟

۴ پاسخ

از شما چطور بوده؟

ازمایش ۲۴ ساعته دادم عددش۳۵۰ بود درمانگاه فرستاد بیمارستان دوشب اونجا بودم بعدش رفتم پیش دکترم گفت دوباره ازمایش بده اگ عددش زیاد باشه باید بری پیش دکتر کلیه

دفع پروتئین با فشار بالا و عفونت داشتم چهارشب بیمارستان بستری بودم😑

دفع پروتئین از کجا می فهمی داری یا نه

سوال های مرتبط