من ک چند مرتبه خوردم
نه بابا من دیروز خوردم
کم بخور زرشک.واینکه یه سوال داشتم شما برا اینکه نینی اتون پسر بشه کاری انجام داده بودید؟اگه میشه راهنمایی کنید من دوتا دختر دارم میخوام اگه قسمت شد سومی رو بیارم ؟
زرشکش کم بخور من خودمم میخورم اما کم میخورم میگن نباید خورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.