سلام من میتونم زرشک پلو بخورم

۱۳ پاسخ

آرهههههه

زرشکشو کم بخور

من‌خوردم فقط زرشکشو کمتر خوردم

آره مشکلی نداره

اگه بارداری پر خطری داری نخوری بهتره

سلام عزیزم من از اول بارداریم خوردم هیچی نشد نگران نباش فقط زرشک پلو میخوری زرشکش خیلی زیاد نباشه

این چیزا ۳ ماه اول خیلی خطر داره تازه اونم زیادیش

اره چرا تنونی

اره مگه چقدر زرشک داخلشه

اره چیزی نی ک فق زعفران نخور

اره دیگ رد کردی ۳ ماه اولو

اره بابا

من میخورم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان .... مامان .... هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی