خانما من میتونم زرشک بخورم؟؟

۹ پاسخ

من از اول همه چی خوردم ولی شورش و در نیاوردم که زیاد بخورم

تو همه چیز تعادل رعایت کنی عزیزم چیزی نمیشه

نه خوب نیست

میگن نباید خورد ولی در حد خیلی کم فک نکنم مشکلی داشته باشه

ن نخور اصلا
در حد چندتا دونه رو برنج عب نداره ولی نخوری بهتره

کم بخوری که مشکلی نیست

هنوز نمیخورم

منم هوس کرده بودم یکم خوردم بخورزیادروی نکن

من در حد کم میخوردم

سوال های مرتبط

مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان .... مامان .... هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی
مامان گل پسرم👼🏻🩵 مامان گل پسرم👼🏻🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی