۶ پاسخ

من یه لواشک بزرگ زرشک خوردم چقدم خوشمره بود مامانم واسم از شیراز اورده بود

زیاد نخور در حد کم عیب نداره . من خودم زیاد زرشک میخورم تو غذا از بس دوست دارم

خود زرشک نباید مصرف کرد
بنظرم بهتره ی ذره در حد هوس بخوری ن بیشتر

نه نخور

زرشک کلا خطر ناکه

کم اره

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۳ ماهگی
مامان مشخص نیست مامان مشخص نیست هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی روزهای ابتدایی تولد