۳ پاسخ

پسر من خیلی اب دهان میریخت ، دکترش گفت از رفلاکسه

شاید گلوش درد میکنه

طبیعیه یا شاید واس قطره آ د باشه ولی طبیعیه ب نظرم

سوال های مرتبط

مامان نفسی مامان نفسی ۱۳ ماهگی