۳ پاسخ

من تو غذاش یا شیر خشکش روغن زیتون میریزم خوب میشه

میوه فصل عالیه.بهش هرروز میوه بده.گناه داره طفلی دردمیکشه...روزی ۲ نوبت میوه بده
روون میشه

دختر منم اینطوری شده من در طول روز لواشک میدم دستش لواشک هلو و آلوعه خیلی ترش نیست چون ترشی جات دوست نداره خونگی هستن خودم درست کردم وقتا بخوره شکمش کار میوفته آب زیاد بده بهش

سوال های مرتبط