سلام، خانما با تکرر ادرار چ میکنین؟؟ من کلافه شدم دیگ😖

۷ پاسخ

هیچی جیش میکنیم😅 کاری نمیشه کرد

منم یه وقتایی ازبس نگه میدارم زیرشکمم دردمیگیره چاره ای نیست ایشالاهمه مامانابسلامتی زایمان کنن

من دیگه باید برم جامو بندازم تو دستشویی

فقط تحمل

آخ دیگه خسته شدم خیلی اوقات احساس ادرار دارم از تنبلی و خستگی نمیرم

هی اگه راهی پیدا کردی به منم بگو

وایی کلافه کنندس واقعا ماهای اخر باید تو دستشویی بخوابم 😅😅😂😂

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری