۸ پاسخ

بزارش رو شعله عقبی

اره دکتر گفت دیگه لازم نیست شیر گاو بخوره بهتره

منم از دیشب دیگه یکی از سینه هامو بهش ندادم ولی یکی میزارم بخوره تا دوسالگی

نه میگن خوب نیس منم میخاستم بگیرم
چون هوا گرمه نمیدونم میگن شیر دونش یکاری میشه

پسرمن اصلا غذا نمیخوره فقط شیرمیخوره شب تا صبح میخوره کل دندوناش خراب شده میخوام بگیرمش دلم نمیاد

من امروز 4روز دارم میگیرم

اگه اذیتت نمیکنه صبر کن تا دوسالگیش

من میگم ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان سام مامان سام ۲ سالگی