۷ پاسخ

عزیزم من ۱۲ هفته سقط کردم خونه با قرص درد کشیدم خونریزی شدید ۱۳ ساعت ولی درد روحیش ۳ هفته دیواننم کرد ک این هفته حالم خوبه ۲۱ روزه رد شده دکترم گفت چون با قرص سقط کردم گفت این پریدیت اقدام کن بایدبرم سونو بگیرم بقایا نبود بعد . تازه ۱۲ هفته بود گفت ۴۰ روز بعد پریدی میشه اقدام کنی تو ک کوچیک تربوده بچت فک نکن پس من چی بگم انگشتا دستاشو پاهاشو دیدم تو حموم یهو میخاسم قش کنم همچیش تشکیل شده بود پسر بود خیلی داغون شدما ولی الان ۵ روزه خداروشکر خوبم بعد فقط هروز ۳ تاکاسه کاچی میخورم هروز کباب میخورم فقط میگم رحمم گرم باشه باقدام اولی بگیره همین . چون اون طول کشید این نکشه

عزیزم منم ۸ هقته سقط داشتم‌اولش خیلی برام سخت بود کم کم خودمو جمع کردم گفتم باید رو پام وایستم دنیا همینه دیگه انشالا جاش دوباره سبز بشه

قربونت برم .متاسفم که این اتفاق افتاده.اما همیشه به این مورد اینطور نگاه کن که خدا اینکارو کرد که جلک پیشامدهای بدتر از اینو بگیره .شاید مشکل DNAخاصی به وجود میومد درش که بعد تولد باید تموم زندگیتو صرفش میکردم باز هم حل نمیشد.خدا هیچوقت بد بندشو نمیخواد مهربونم.چند ماه دیگه اقدام میکنی خدا یه فسقلی و خوشگلش نصیبت میکنه.
فقط بهم میگی چه علایمی داشتی و ... که ما از تجربهاتون استفاده کنم

بله عزیزم چند روز دیگه بهتر میشی

خیلی طبیعیه عزیزم اصلا خودتو سرزنش نکن ، بذار زمان حل کنه ، فقط مراقب باش غرق نشی تو افسردگی ، به خودت زمان بده اگه لازمه با مشاور صحبت کنی حتما این کارو بکن

اره طبیعیه. ۳ماه دیگه دوباره اقدام میکنی باردار میشی نگران نباش
من ۲بار از دست دادم

چی رو از دست دادی

سوال های مرتبط