۴ پاسخ

پسرمن توخونه خودمون قشنگ خودش میگه میره دستشویی .ولی رفته بودیم خونه مادرشوهرم اصلا نمیرفت بعدمنوباباش ازخونه رفتیم بیرون گفتیم بای بای دیگه اونم مجبورشداومدبردمش .مشغول بازی میشن سختشون میادبرن .ضمن اینکه من دوهفته ای میشه ازپوشک گرفتم خونه مادرشوهرم تجربه ی اولم بودکه جایی میریم چطوریه هستش .

یه مدت پسر منم همین طور بود بردمش شهربازی اونجا جیش داشت ولی نمی‌رفت آخرش موقع برگشت تو ماشین میکرد آخرش یکبار که جیش داشت گفتم بریم اینجا جیش کن گفت نه گفتم اگه رفتی خواستیم بریم برات بستنی میخرم دیگه رفت جیش کرد با شکلات و برچسب و... ببرش کم کم راه میفته

پسر منم نمیگه یه مدتیه با گریه و جیغ باید ببرم دستشویی منو خسته کرده اگرم نبرم غافل شم ازش توو خودش جیش میکنه بعد میاد میگه

صبر فقط باید داشته باشی بچست منم هنوز نگرفتم آمادگی ندارن

سوال های مرتبط