نمیدونم چرا سکسکه های بچمو جای واژنم همش حس میکنم

۶ پاسخ

سفالیکه چون

گلم منم همش همونجا حس میکنم چشم سفالیک بود تو سونو اخر

من دوست دارم سزارین بشم ولی خوب بچه سرش پاینه دارم سعی میکنم بچرخه ب بالا

منم ت واژنم حس میکنم رفتم سنو بهت گفتن بچت سفالیک هست یعنی سرش پاینه حتا تکوناش ت واژنم میشه

خوبه دیگه
سرش پایینه

منم دیشب زیر شکمم حس میکردم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو بچه🤰🏼 مامان کوچولو بچه🤰🏼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۴ ماهگی