سفالیکه چون
گلم منم همش همونجا حس میکنم چشم سفالیک بود تو سونو اخر
من دوست دارم سزارین بشم ولی خوب بچه سرش پاینه دارم سعی میکنم بچرخه ب بالا
منم ت واژنم حس میکنم رفتم سنو بهت گفتن بچت سفالیک هست یعنی سرش پاینه حتا تکوناش ت واژنم میشه
خوبه دیگه
سرش پایینه
منم دیشب زیر شکمم حس میکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.