سلام ماماناوزن پسربچه تو۸ماهگی چقدخوبه؟

۳ پاسخ

۹کیلو بود من دوست داشتم ده باشه

بستگی ب وزن تولدش داره

بستگی به وزن تولد داره اما بنظرم بالای ۷/۵ـ۸ باشه خوبه

سوال های مرتبط

مامان الناوتوراهی مامان الناوتوراهی ۱۵ ماهگی