۸ پاسخ

اولویت صبحانس ک نمیخوره متاسفانه

صبحونه آماده میکنم و شیر درست میکنم بد دخترم همه صبحونه رو تف میکنه شیرم نمیخوره میشینم خودم میخورم 😂

اول صبحانه میدم

منم بچم اول شیر میخوره

باسلام پسرمنک اصلاشیرنمیخوره پامیشه آب میخوره بعدم بزورفرنی بهش میدم

من دخترم صبح ۷ اینا شیرمیخوره تا ۱۲ که بیدارمیشه نیم ساعت بعد صبحونه میدم بازی میکنه باز میخابه ۳ یا۴ که بیدار شد نهارش رو میدم بعد۷ تا۹ باز بخابه پاشه شام میدم اخروقت هم خابیدنی ۱۲ونیم اینا شیرمیدم میخابه

صبحونه
آخرین شیر رو پسرم ساعت ۶ صبح میخوره بعد ساعت۱۰ بیدار میشه ساعت ۱۱/۳۰ فرنی میخوره ساعت ۱ هم شیر میخوره و میخوابه

بنام خداپسرم من هیچی نمیخوره

سوال های مرتبط