۹ پاسخ

متخصص اطفال خودش برام‌نوشت

من همین قرص میخورم

من از دکتر اطفال پرسیدم که رازیانه برای پسر ضرر داره گفت نه مشکلی نداره

چه ربطی به جنسیت داره حالا؟

من از همینی ک توعکسه خوردم

من قطره شیر افزا استفاده کردم راضی بودم

هنوز به دنیا نیومده اما از دکترم پرسیدم گفت قطره میتونی بخوری

فرق نداره دختر پسر میشه اره

فکر. میکنم میگفتن رازیانه ی توش یا اون گیاهی که توشه برای پسر خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان شاهان و آیهان🥹 مامان شاهان و آیهان🥹 ۲ سالگی
مامان 🩷حسنا سادات🩷 مامان 🩷حسنا سادات🩷 ۷ ماهگی
مامان مامان امیرحسین مامان مامان امیرحسین ۱۱ ماهگی