فردا برم آزمایش یا سونو گرافی

۲ پاسخ

اول باید بری سونو ک تشخیص بده بارداری خارج از رحمی نیس، وگرنه اگه اینطور باشه و قرص سقط مصرف کنی شدیدا به خون ریزی میوفتی و اصلا خوب نیس

اگه بری سونوگرافی فعلا چیزی نشون نمیده، برو ازمایش فردا تا مطمین شی بارداری یا نه

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان هفته سی‌ام بارداری