۴ پاسخ

اگه اذیت نمیشی بخواب

اگ خدت اذیت نیستی اره منکه میخابم تفریبا

طبیعیه خوب میشه

فقط میتونم بگم خووووووش بحالت راحت شدی
الان هیچ دردی نداری؟ راحت نشست و برخاست میکنی؟

سوال های مرتبط