۷ پاسخ

عزیزم جنسیت بچت چیه

منم همینم ازوقتی حرکتاش میفهمم پایین لگدمیزنه
به نظرم طبیعیه چون هنوز پایینن ماه بالاترمیره جنینم میاد بالا

فکر میکردم فقط منم 😂😂😂

سلام منم ۲۰ هفته هستم دو دوزه تکونش حس میکنم اینم تو واژنم حسش میکنم مگه خطرناکه بربچ باشه

منم اینجوری ام احساس می کنم اونجا داره یکارای می‌کنه

پاهاشه دیگه..لگد میزنه

بچت بریچ هست من بچم بربچه همش رو واژنمه حرکتش

سوال های مرتبط

مامان پنااه🎀 مامان پنااه🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری