ناهار خوشمزه و رژیمی من
سسشم رژیمیه از برند کاله

تصویر
۳ پاسخ

نوش جان
گلم سس رژیمی خوب نیست زیاد
سعی کنید سالاد تونو با آبلیمو و روغن زیتون بخورید
نهایت یک قاشق غذاخوری ماست کم چرب

من با آبغوره سالاد میخورم بعضی وقتا یکم رب انار میزنم خیلی خوشمزه میشه

نوش جان اون
کوکو هست یا چیز دیگه؟؟

سوال های مرتبط

مامان رایان🪽🧸 مامان رایان🪽🧸 ۲ سالگی
مامان ❤️پسرک ترک❤️ مامان ❤️پسرک ترک❤️ ۲ سالگی