۴ پاسخ

من چندروز پیش زایمان کردم و حقیقتا بغیر خوراکی و لیوان و پد و شارژر و رویه یبارمصرف برای توالت فرنگی و دمپایی چیزی لازمم نشد

فلاسک. چای . قند . نبات . کمپوت . آب میوه طبیعی. قاشق. بشقاب. لیوان. نسکافه. قهوه . دمپایی. لباس زیر . پوشک برای خودت و نی نی .

بفرمایید

تصویر

برای شما

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نیهان ۲ساله مامان نیهان ۲ساله هفته سی‌وششم بارداری