اب از2,ماهگی اشکالی نداره ولی نبات اصلانده قندب بچه زیر2سال بیش فعالی شدیدمیگیره
اصلا ب بچه نباید قبل ۶ ماهگی آب بدی میگن خطر ناکه
نده خواهر اون دستگاه گوارشش هنوز کامل نیست و هضم هر چی جز شیر مادر براش مثل سمه
نه گلم نده به بچه اصلا چیزی غیر شیر نده
اشکال داره جز شیر نباید چیزی بدی
نه اشکال ندارع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.