ی زره نبات با اب جوش بدم پسرم اشکال نداره؟

۶ پاسخ

اب از2,ماهگی اشکالی نداره ولی نبات اصلانده قندب بچه زیر2سال بیش فعالی شدیدمیگیره

اصلا ب بچه نباید قبل ۶ ماهگی آب بدی میگن خطر ناکه

نده خواهر اون دستگاه گوارشش هنوز کامل نیست و هضم هر چی جز شیر مادر براش مثل سمه

نه گلم نده به بچه اصلا چیزی غیر شیر نده

اشکال داره جز شیر نباید چیزی بدی

نه اشکال ندارع

سوال های مرتبط

مامان 𝘉𝘢𝘳𝘥𝘪𝘢👼🏻🍼 مامان 𝘉𝘢𝘳𝘥𝘪𝘢👼🏻🍼 ۱۰ ماهگی
مامان نانا مامان نانا ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی