۴ پاسخ

ببخشید بهداشت چکاپ دو سالگی رو مینویسه؟

اصلا کیسه ادرار بنظرم مزخرف و بی مصرفه
من دخترمو لخت بردم تو حموم
آب گرفتم روی پاهاش ، ظرف ادرار هم دستم گرفتم ، هی بهش گفتم جیش تا بعد یه ربع بیست دقیقه جیش کرد سریع ظرفو گرفتم بین پاهاش

کیسه ادرار بذار براش بعد پمپرزش کن...نمیتونه بکَندش ایجوری.یا تو خواب ایکارو کن براش.ولی یکساعت نشده باید تحویل آزمایشگاه بدی.

دم صبح تو خواب بهش کیسه رو وصل کن یا صبح که بیدار میشه پوشکشو سریع در بیار و بذارش تو قصری بذاره بشینه جیش کنه بعد بریزش تو لیوان یکبار مصرف ببر آزمایشگاه

سوال های مرتبط