من سایز ۳ میبندم
اگ چسبا تو قسمتای ۱و۲ باشن سایزشه برسه به ۳ دیگ سایزش نیستن و تنگشده
عددا یعنی اگر رو ۱ بیفته چسب و ۲ مناسبه و اگر بندها روی شماره ۳ بیفته یعنی دیگع کوچیک شده به بچه
منپسرم ۵کیلو هست و سایز ۱ میبندم
۳میبندم من دقیقا همین طرحه😂
من بچم. ۶کیلو سایز ۴میبنده کامل اندازشه
🌿 نفس کیدز؛ لطافت کودکانه، انتخاب مادرانه♥️
࿐჻ᭂ⸙🌸👸🌸⸙჻ᭂ࿐
نفس کیدز
لینک کانال
https://eitaa.com/nafass_kidss
࿐჻ᭂ⸙🌸👸🌸⸙჻ᭂ࿐
ممنون میشم حمایتم کنی🌸
من ۳ میبندم
یا دوسایزبزرگ یا ۳ببند
۳میبستم
سایز ۳ خوبه به نظرم. اون اعداد نشونه کوچیک شدن یا اندازه بودن پوشکه. رو بسته بندیش دقیق توضیح داده
۶کیلو سایز ۲
منم سایز ۳ میبندم و این اعداد یعنی سایز مای بیبی ۳ هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.