۱۳ پاسخ

من سایز ۳ میبندم

اگ چسبا تو قسمتای ۱و۲ باشن سایزشه برسه به ۳ دیگ سایزش نیستن و تنگ‌شده

عددا یعنی اگر رو ۱ بیفته چسب و ۲ مناسبه و اگر بندها روی شماره ۳ بیفته یعنی دیگع کوچیک شده به بچه

من‌پسرم ۵کیلو هست و سایز ۱ میبندم

۳میبندم من دقیقا همین طرحه😂

من بچم. ۶کیلو سایز ۴میبنده کامل اندازشه

🌿 نفس کیدز؛ لطافت کودکانه، انتخاب مادرانه♥️

࿐჻ᭂ⸙🌸👸🌸⸙჻ᭂ࿐
نفس کیدز
لینک کانال
https://eitaa.com/nafass_kidss
࿐჻ᭂ⸙🌸👸🌸⸙჻ᭂ࿐

ممنون میشم حمایتم کنی🌸

من ۳ میبندم

یا دوسایزبزرگ یا ۳ببند

۳میبستم

سایز ۳ خوبه به نظرم. اون اعداد نشونه کوچیک شدن یا اندازه بودن پوشکه. رو بسته بندیش دقیق توضیح داده

۶کیلو سایز ۲

منم سایز ۳ میبندم و این اعداد یعنی سایز مای بیبی ۳ هس

سوال های مرتبط

مامان مامان سه وروجک مامان مامان سه وروجک ۴ ماهگی