به نوزاد 4ماهتون سایز چند مای بیبی میزنین

۱۶ پاسخ

سایز سه

من تازه دارم میرم سه

5____

من اول سایز ۱الان یکی دو هفته هست سایز ۲میبندم مولفیکس

سایز۳

۵😢

۳ مولفیکس

سایز۳هانیز

باید ببینی وزنش چقدره
من الان برا دخترم 3 میبندم

سایز ۴ مولفیکس

سایز ۲😑😑😑

سایز ۴

سایز ۳

۳هم مولفیکس هم مای بی بی

من فعلا سایز ۳ مای بیبی هست

سایز ۳ مولفیکس

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ ۱۰ ماهگی
مامان ✨محمد یاسین✨ مامان ✨محمد یاسین✨ ۱۷ ماهگی
مامان آیهان و آیسان مامان آیهان و آیسان ۷ ماهگی