۱۵ پاسخ

۱۵۰ بود

ضربان قلب مهمه چند بود؟

دقیقا منم یه دختر دارم کاملا ناخواسته که تصمیم داشتم رژیم پسر بگیرم و حالا یکی دوسال بعد اقدام کنم فهمیدم باردارم حالا هی استرس دارم که پسر باشه چون دیگه بلیط آخرمه و هردو جنسو دوس دارم.. پاهام سرده نوبتی راست و چپ درد تخمدان خفیف دارم تهوع ندارم اشتهام کم شده ویار خاص ندارم ولی شور دوست شدم.... دعاکنید خدا پسرمو بهم بده من برم....

من بیشتر علائمم دختر بود ولی پسره

بعضیاش کاملا برعکس بود

من همش برعکسه به جز بینی بزرگ شدن....همه میگفتن دختره ولی پسر شد فهمیدم همه اینا الکیه

من همش علایم پسر دارم‌و داشتم دختر دارم اصلا نفهمیدم چطوری این ۵ماه گذشت

بچتون پسره به نظرم

من ترکیبی ام دو جنسه نشه 😄😄😄😄

سلام قلبم ❤️
تو روبیکا کانال زدم برای سیسمونی قیمتا واقعا محشره یه سر بزنی پشیمون نمیشی واقعا قیمتا خیلی پایینه رضایت مشتری و کد رهگیری هم گذاشتم تو کانالم
برای اینکه با خیال راحت خرید کنید لینک سایتمون رو گذاشتم
تشریف بیارید کانالمون
sismoonyjigarak

برا من همش درست بود ب جز ضربان قلب. ضربان قلبشون 154-157 بود و هر دو پسرن

من تمام علائمم دختر بود ولی بچم پسر 😄

ترکیبی هستی یکیش واسه دختره یکیش پسر

من همه علامام پسر یعنی هرکس می‌دیدم میگفت پسر داری ولی دختر...واسه دختر اولمم حتی إنتی قطعی گفت پسر علایم هم همه پسر بودن😁اصلا ب علایم نیست

بعضی چیزاش برا من فرق داشت

سوال های مرتبط

مامان اناهیتا مامان اناهیتا هفته سی‌ام بارداری