توپریودی میشه بستنی خورد هوس کردم

#فرزندپروری

۵ پاسخ

اگه توپریودی انقدرعایت میکنی ک هرچیزی ونمیخوری نخور چون سردیه شایددل دردبشی

وااااا

وا از اون سوالا بودااااا .... 😁

من دل درد میشم

وااا😐😐😐😐😐چرا نشه؟!؟😐😐😐

سوال های مرتبط