۹ پاسخ

بادیشب زدیم یه سانت گذاشتیم بمونه براش ک کچل نشه خداروشکر زشت نشد بخاطر همون یه سانت باقی مونده

نه اصلا کچلش نمیکنم

نه عزیزم کچل نمیکنیم

من میخوام کچل کنم ولی الان خیلی زوده پس ر بزرگمو یه سالگی کردم

منم رو حرف بقیه کردم پسر منم بور هست الانم داره بور در میاد پشت موهاش همش گره میخوردو موهاش میریخت

چرا کچل کنیم؟؟!

نه اصلا چرا باید اینکارو کنم

چرا کچل کنی؟!...گناه داره،زشت میشه...من که نکردم

ماکچل کردیم

سوال های مرتبط