گهواره زایمان کرد من هنوزمه درد هم ندارم چکار کنم ؟؟

۳ پاسخ

😂😂وای دختر

وای منم اینطور بودم دو روز بعد گهواره زایمان کردم

برو بیمارستان
مامانم سر ایجی کوچیکم تا ۴۲ هفته بستریش نکردن از اخر ی دکتر تو بیماریتان دولتی بود گف تو تا ده سال دیگه هم حامله باشی زایمان نمیکنی بچه اریبه نمیاد تو لگن فوری سزارین کردن ولی بچه پیپی کرده بود خدارو شکر نخورده بود پیپیشو

سوال های مرتبط

مامان حسین زبید مامان حسین زبید ۱۰ ماهگی
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی