😂😂وای دختر
وای منم اینطور بودم دو روز بعد گهواره زایمان کردم
برو بیمارستان
مامانم سر ایجی کوچیکم تا ۴۲ هفته بستریش نکردن از اخر ی دکتر تو بیماریتان دولتی بود گف تو تا ده سال دیگه هم حامله باشی زایمان نمیکنی بچه اریبه نمیاد تو لگن فوری سزارین کردن ولی بچه پیپی کرده بود خدارو شکر نخورده بود پیپیشو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.