۳ پاسخ

عزیزم توی بیمارستان بعد از سرکلاژ سنو انجام ندادن برات؟
ترشح که طبیعی هست برا همه فقط دارو بعد از عمل سره تایم استفاده کن

فک کنم طبیعی باشه‌. برای منم زرد بود ولی مخاطی نبود. لکه بینی جزئی هم طبیعی تا سه چهارروز

اگه شک داری برو زایشگاه تست امینو شور بده

سوال های مرتبط