اصلا نگران نباش به فال نیک بگیر که کوچولوت داره رشد میکنه 🥹
آره عزیزم تا هفته های یازده و دوازده ممکنه ادامه داشته باشه مال من دوازده هفته تموم شده بود الان چند روزه دوباره درد داشتم و دکتر بهم شیاف داد مال تو طبیعیه ولی اگه دیدی دردت غیر قابل تحمل شد برو پیش دکترت
من دارم طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.