۴ پاسخ

ببخشید شماهم پهلو درد داشتید؟ چطور بود؟

آره من هنوزم دارم

منم دارم اولای باردیم هم هست

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلسا💕 مامان دلسا💕 روزهای ابتدایی تولد