سلام خانوما سینک خریدم بیاین نظر بدین

تصویر
۱۴ پاسخ

خیلی قشنگه

شیکه..مبارکت باشه

مبارکت باشه به خوشی استفاده کنی

ما هم میخواستیم این مدلی بگیریم کوچیک بود پشیمون شدیم
مبارکت باشه

مبارک
چندگرفتی
مارکش چیه

خیلی خوشگله مبارکت باشه دعا کن منم خونه داربشم و از اینا بخرم

شبیه سینک منه😍

تصویر

ممنونم از همتون😘😍

مبارکه عزیزم

مبارکه چند کرفتی منم میخوام سینکمو عوض کنم

مبارررک باشه ان شاءالله به شادی چن گرفتی

خیلی بزرگ و قشنگه مبارک باشه به خوشی استفاده کنی عزیز دلم

مبارکه قشنگه

مبااارکه خیلیم خوشگلههه

سوال های مرتبط