شیر خودت رو بزن بعد بزار خشک بشه چندبار تکرار کن
پماد شقاق سینه عالیه
برا من یه ماه طول کشید تا خوب بشه همه چی سنتی صنعتی زدم خوب نشد
فقط باید هوا بخوره خوب شه با آب نمک هم ضد عفونیش میکردم میزاشتم خشک میشد ۱ دیقه توش نگه میداشتم خیلی بهترش میکرد
کرم شقاق سینه هیدرودرم
هم اقتصادی عه هم نیاز به شستن نداره
پمادبکیرازداروخونه
پمادشقاق سینه هیدرودرم آب رواتیشه
من کرم شقاق سینه زدم خیلی عالی بود زود خوب شد
بیشتر از یک ماهه دارم عذاب میکشم راهی بود ب منم بگین هر مدل پمادی میزنم شیر خودمم میزنم بدتر ام میشه 😣سر سینم کلا بازه
شیر خودتو بهش بزن
هربار که شیر دادی بزار چند دقیقه هوا بخوره
میدونم سخته ولی واسه بیشتر ماها پیش میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.