عزیزم هرچی کوچیکتر باشن بهتره من دکتر بهم گفت بهترین زمان قبل از شش ماهگیه منم سه ماهه ختنه کردم
منم نکردم این سن اذیت میشن بزار بزرگتر بشه که درک کنه و به اونجاش دست نرنه
من ختنه نکردم بعده دوسالگیش میبرمش دکتر ببینم چی میشه
منم پسرمو ختنه نکردم نمیدونم چیکارکنم
شاید رسم شهر ها فرق داره تبریز همون ۲ ماه اول اگر بچه مشکلی نداشته باشه ختنه میکنن
یا باید کلا نکرد یا در زمان درستش کرد بنظرم
وای خیلی دیر شده هرچه زودتر ختنه کن نزار بمونه ...من پسرم دوازده روزش بود ختنه کردیم
الان میترسه، اگر با بیهوشی انجام میدن ببر انجام بدن خیلی دیر نگه داشتی باید یکی دوماه اول ختنه میکردی الان احتمالا بترسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.