چرا بچم شیر نمیخوره😑😑😑😑

۳ پاسخ

احتمالا رفلاکس داره

فهمیدی به منم بگو🥲

پسر منم چند روزی هست خیلی اذیت میکنه
اصلا سینمو نمیگیره گریه میکنه میخواد بلند شه 🥲😔

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۳ ماهگی
مامان دایار♥️ مامان دایار♥️ ۱۶ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۵ ماهگی
مامان نیلا🌸✨ مامان نیلا🌸✨ ۸ ماهگی