آره جونم س مرحلس اول خون میگیرن . بعد ظرف ادرار.
شربت رو تو پنج دقیقه باید بخوری بعد یساعت دوباره خوب. باز بعد یکساعت دوباره خون و تمام .
سعی کن آروم آروم بخوری بعد بشین را نرو تهوع بگیردت
من ب خاطر اینکه باید از چند ساعت قبلش گشنگی بکشی نمیتونم برمم نمیدونم چ غلطی کنم با اینکه شب میخورم شام تا صبح هزار دفعه دلم ضعف میره چجوری این همه گشنگی بکشم؟
من پرسیدم گفت ایرادی ندارع اگه ادرار کرده باشی ولی نباید چیزی بخوری
من ساعت شیش صبح رفتم سرویس
هیچی ام نخوردم
بعد ساعت هشت دوباره ادرار کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.