۴ پاسخ

من الان دارم میبندم
هر روز تنگ ترش می‌کنم

من بستم با گن جوااب نداد خودم کش ۴۰ سانتی خریدم انداره دور شکم گرفتم بعدش قزن دوختم خیای بهتر بود

من که نبستم اصلا

شکم بند جراحی عالیه ولی واسه روزای اول
ب بعد شیش قزن بگیر جمع کنه خوب زیر شکم نمونه

سوال های مرتبط