هرچی بیشتر راه بری زودتر سرپا میشی
من درد شدیدم تا روز چهارم پنجم بود
من تا ۲۰ روز اذیت بودم آخه خودم تنها بودم وکسی نبود کمکم کنه ودخترمم یه هفته ان ای سیو بودش تازه چند روزیه یه کم سرپام
من بخیه ام کشیدم راحت شدم دردوسوزش داشتم بزورراه میرفتم بخیه بکشی خوب میشی نگران نباش
هرچندروزیه بار حس میکنم سوزن میزنن همون اول یاآخر بخیه یهوحس میکنی خیلی بده
وقتی بخیه رو بکشی دردت کمتر میشه
تند تند شیاف بزار
وقتی بخیه بکشی
من از روز اول راه رفتم
کار های خودمو و بچه هم انجام دادم
هر چقدر فعالیت داشته باشی ( سنگین نباشه) بهتر میشی
تا ده روز که بخیه هاتو بکشی ادامه داره
من هنوزم گاهی دردم میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.